۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۴۹

در صورت کمبود؛

تعرفه مورد نیاز شعب اخذ رای البرز به وسیله بالگرد تامین می‌شود

تعرفه مورد نیاز شعب اخذ رای البرز به وسیله بالگرد تامین می‌شود

کرج - رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: در صورتی که با کمبود تعرفه مواجه شویم هماهنگی های لازم برای ارسال تعرفه به وسیله بالگرد انجام شده است.

حجت الله ملاصالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، حضور مردم کرج پای صندوق های رای را بی نظیر توصیف کرد و گفت: حضور مردم ولایتمدار و انقلابی کرج بعد از ظهر بیشتر خواهد شد.

ملاصالحی به تلاش کمیته فناوری و اطلاعات انتخابات استان اشاره کرد و گفت: این کمیته همه تلاش خود را به کار گرفته است تا نسخه نرم افزار انتخابات به درستی عمل کند تا مردم بدون هیچ دغدغه ای آرا خود را به صندوق بیندازند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز در ادامه با تاکید بر اینکه در شعب انتخابات شهرستان های استان البرز مشکل خاصی وجود ندارد، گفت: به علت حضور پرشور مردم و ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای شهرستان کرج، سیستم های کامپیوتری با کندی مواجه شد که در حال حاضر مشکل حل شده و عوامل اجرایی به جد در تلاش هستند.

ملاصالحی در خصوص میزان مصرف تعرفه های رای در استان گفت: تعرفه به اندازه کافی در شعب اخذ رای توزیع شده است.

وی تاکید کرد: در صورتی که با کمبود تعرفه مواجه شویم هماهنگی های لازم برای ارسال تعرفه به وسیله بالگرد انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز در پایان در خصوص شعبه های سیار اخذ رای در مناطق صعب العبور گفت: عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی به همراه نیروهای انتظامی در مناطق صعب العوبر و کوهستانی حضور دارند و فرایند انتخابات در حال انجام است.

کد خبر 3566433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha